Loading...

Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM

Loading...
Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM
link : Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM

Baca juga


Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM


Sumareh juga mengakui terkejut apabila dimaklumkan mengenai hukuman FAM itu dan kecewa dengan keputusan yang dibuat.

"Saya kecewa kerana dihukum atas kesalahan yang jelas bukan berpunca daripada tindakan saya... ini akan mengganggu persiapan kami berdepan Negeri Sembilan di separuh akhir (Piala FA) hujung minggu ini," katanya.

Selasa lalu, empat pemain Liga Super, termasuk Sumareh digantung satu perlawanan dan dikenakan denda RM3,000 oleh FAM atas kesalahan melakukan terjahan keras.

Sumareh akan terlepas aksi separuh akhir pertama bertemu Negeri Sembilan Ahad ini. Pengerusi Jawatankuasa Tatatertib FAM,

Datuk Baljit Singh Sidhu, berkata empat pemain terbabit didapati bersalah atas kesalahan melakukan terjahan dan keputusan dibuat mengikut peruntukan dalam Artikel 81 badan induk itu.

Sumber : BERITA HARIAN


Demikianlah Artikel Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM

Sekianlah artikel Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/respon-sumareh-terkejut-dan-kecewa.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Respon Sumareh terkejut dan kecewa mengenai hukuman FAM"

Catat Ulasan

Loading...