Loading...

Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United

Loading...
Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United
link : Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United

Baca juga


Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United



MELAKA: Pemain tengah Melaka United (MU), Amri Yahyah, mahu terus kekal bersama MU. 

"Dia menyatakan kepada saya secara peribadi," kata Pengurus MU, Datuk Wira Mohd Yusoff Mahadi. 

Menurutnya, keikhlasan Amri dipuji dan dia nyata ingin terus berbakti kepada skuad Melaka selepas MU mengambil langkah drastik memberinya kebebasan memilih sama ada kekal atau kembali beraksi bersama Selangor menjelang jendela perpindahan pemain Mei ini. 

Katanya, MU menyambut baik hasratnya itu dan menganggap cerita terbabit sudah selesai dan fokus Amri kini terarah kepada persiapan pasukan menghadapi baki pusingan kedua Liga Super dan Piala Malaysia. 

Yusoff mendedahkan perkara berkenaan dengan MU sedia untuk terus menagih khidmat kapten pasukan kebangsaan terbabit menerus minat besar pemain itu berbakti tanpa berbelah bahagi. 

"Saya bertemunya sebelum aksi pasukan berdepan FELDA United selepas skuad Sang Kancil tewas 0-7 kepada Johor Darul Ta'zim (JDT). Apa yang pasti Amri menunjukkan karakter sebenarnya dalam pertemuan berdepan FELDA United. 

"Saya melihat dia berlari keliling padang dan memainkan peranan besar dalam perlawanan yang berkesudahan seri 1-1 terbabit. Dia yang diberi peranan jeneral padang oleh jurulatih Eric Williams jelas menampilkan sentuhan terbaik,"katanya. 

Sehubungan itu, Yusoff juga berharap Amri akan terus memberi persembahan segar dalam perlawanan selepas ini. 

Sebelum ini, Amri Yahyah turut menyerahkan kepada pengurusan Persatuan Bola Sepak Melaka United (MUSA) bagi menentukan kedudukannya selepas MU mahu melepaskannya untuk bersama skuad Merah Kuning. 

Malah selepas meninggalkan Johor Darul Ta'zim (JDT) dia sememangnya berhasrat bersara dengan pasukan kelahirannya. 

BH Sukan pada 4 April lalu melaporkan pengurusan MU mengambil keputusan luar jangkaan dengan bakal melepaskan Amri Yahyah kembali mewakili pasukan asalnya Selangor menjelang jendela perpindahan pemain musim ini. 

Yusoff berkata, MU menerima dengan tangan terbuka untuk Amri terus bersama pasukan malah dia yakin pemain terbabit akan terus menjadi contoh dan ikutan pemain lain untuk memberikan yang terbaik bersama pasukan sepanjang musim ini.

Sumber : BERITA HARIAN


Demikianlah Artikel Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United

Sekianlah artikel Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/amri-yahyah-mahu-kekal-bersama-mu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Amri Yahyah mahu kekal bersama MU - Pengurus Melaka United"

Catat Ulasan

Loading...