Loading...

Bersatu horny guy

Loading...
Bersatu horny guy - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bersatu horny guy, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bersatu horny guy
link : Bersatu horny guy

Baca juga


Bersatu horny guy

Pemimpin PPBM ajak Zarina Anjoulie, Fathia Latiff ‘check-in’ hotel

Seorang pemimpin Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) didakwa mengajak seorang pelakon, Zarina Anjoulie untuk melakukan kegiatan tidak bermoral di sebuah hotel.
Menurut Zarina, lelaki yang juga orang kanan Tun Mahathir itu turut mengajak pelakon Fathia Latiff untuk tidur bersama di hotel.
Apa yang lebih jijik, lelaki pertengahan usia berkenaan merupakan seorang suami orang!
Zarina menyifatkan perkara itu adalah ‘masalah orang-orang Tun’ yang baru dapat duit dan mula lupa diri.
Pelakon berusia 32 tahun itu telah memuatnaik gambar lelaki yang didakwa mengganggu dirinya dan Fathia bersama screenshot resit pembayaran hotel bernilai RM600.
Zarina berkata, lelaki sedemikian akan ‘jatuh’ kerana isu wanita dan duit satu hari nanti.
“Sepatutnya golongan ini perlu menaikkan taraf negara seperti dijanjikan,” kata Zarina.

Cempedakcheese.com


Demikianlah Artikel Bersatu horny guy

Sekianlah artikel Bersatu horny guy kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bersatu horny guy dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2019/09/bersatu-horny-guy.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bersatu horny guy"

Catat Ulasan

Loading...