Loading...

Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi

Loading...
Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi
link : Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi

Baca juga


Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi


Pemain import baharu yang mahu didaftarkan pasukan The Red Warriors (TRW), Sanna Nyassi, bakal diturunkan pada perlawanan amal menentang Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS FC) pada 13 Mei ini.


Perkara itu disahkan Penasihat Persatuan Bolasepak Kelantan (KAFA), Tan Sri Annuar Musa, menerusi entri terbaru Facebooknya

"Sanna Nyassi atau gelaran jolokan 'Rapid Nyassi' kerana kelajuannya akan beraksi pada 13 Mei ini menentang PKNS di Stadium Shah Alam. 

"Perlawanan berstatus 'Charity Match' itu dijadualkan berlangsung pada jam 8.45 malam," katanya. 

Nyassi, 28, dibawa masuk oleh penaja utama pasukan, Al Hamra Group, bagi menggantikan Alessandro Celin yang mengalami kecederaan jangka panjang. 


Penyerang kelahiran Gambia itu pernah menyarung jersi kelab Liga Bola sepak Amerika Syarikat (MLS), San Jose Earthquakes dengan 28 penampilan.

Video Gol - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi



Demikianlah Artikel Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi

Sekianlah artikel Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/05/video-gol-assist-aksi-hebat-calon.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Video Gol & Assist - Aksi Hebat Calon Pemain Import Baru Sanna Nyassi"

Catat Ulasan

Loading...