Loading...

USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN

Loading...
USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN
link : USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN

Baca juga


USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN



"Kami menyerahkan kepada ejen menguruskan akaun Lara Alana. Akaun itu berbeza daripada saya dan Awal. Ejen itu berperanan sebagai wakil untuk menghantar dan menguruskan cukai anak kami.

"Malah, Lara Alana sudah ada fail cukai pendapatan di LHDN dan akan mula membayar cukai pertamanya tahun ini," kata Scha Alyahya mengenai anaknya, Lara Alana, 3, yang sudah mula membayar cukai pendapatan di Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) tahun ini.

Menurut Scha, ianya disebabkan anak perempuannya itu sudah mampu menjana pendapatan sendiri dan mulai tahun ini Lara sudah wajib menfailkan cukai pendapatan pertamanya di LHDN.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN

Sekianlah artikel USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/05/usia-3-tahun-lara-alana-sudah-mula.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "USIA 3 TAHUN - LARA ALANA SUDAH MULA BAYAR CUKAI PENDAPATAN DI LHDN"

Catat Ulasan

Loading...