Loading...

Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW

Loading...
Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW
link : Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW

Baca juga


Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW



Velizar Popov bekas jurulatih Kelantan FA bersuara melalui twitter mengatakan pemain, jurulatih dan penyokong Kelantan hanya menjadi mangsa tidak sepatutnya menerima hukuman potong mata dari FAM dan sepatutnya KAFA sahaja layak dihukum.

Komen Popov :

"Sebenarnya saya tidak mahu mata potongan keatas Kelantan FA, Pemain dan Penyokong Kelantan tidak berhak menerima hukuman ini, hanya KAFA sahaja layak untuk dihukum!"

"Pemain adalah pahlawan & mereka menderita dengan KAFA, mereka tidak berhak untuk melalui lebih kesengsaraan (potong mata), penyokong juga tidak berhak kerana ketidakcekapan KAFA"

Sebagai Penyokong Kelantan, semoga KAFA tidak membuang masa selesaikan masalah gaji tertunggak jika KAFA sudah dapat duit dana dari FAM, Tolonglah jangan buang masa.





Demikianlah Artikel Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW

Sekianlah artikel Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/05/saya-tak-mahu-kelantan-dipotong-mata.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Saya tak mahu Kelantan dipotong mata, KAFA sahaja layak dihukum! - Popov ex coach TRW"

Catat Ulasan

Loading...