Loading...

TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar

Loading...
TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar
link : TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar

Baca juga


TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar



 Menerusi halaman facebook rasmi Tan Sri Annuar Musa mengucapkan tahniah TRW kerana berjaya berada di tangga ke5 malah rekod bersih tanpa kalah di tempat lawan adalah merupakan pencapaian boleh dibanggakan sebagai pasukan kos bajet rendah.

Tan Sri Annuar Musa memberi petanda mahu membantu TRW dengan membawa pemain baru yang akan jadi partner Ghaddar barisan hadapan untuk menghadapi saingan liga super pusingan kedua.

Kemungkinan pemain tersebut akan menggantikan Celin Alexandro sering kali ditimpa kecederaan sehingga kini masih belum sembuh (hanya beraksi 4 perlawanan) menyebabkan merencatkan segala perancangan kelantan untuk membentuk barisan utama yang kuat.

Fakta : TRW Berjaya mencatatkan 'CleanSheet' Pertama Musim ini selepas seri bertemu Sarawak




Demikianlah Artikel TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar

Sekianlah artikel TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/tsam-bagi-petanda-mahu-bawa-pemain-baru.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TSAM bagi petanda mahu bawa pemain baru bergandingan Ghaddar"

Catat Ulasan

Loading...