Loading...

TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI

Loading...
TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI
link : TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI

Baca juga


TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI



Pelakon Nadya Syahera Rosli, 24, memberitahu bahawa majlis persandingan bersama suaminya, Fizul Nawi, 25, yang akan diadakan pada 20 Mei depan dipercepatkan kepada 1 Mei ini.

Kata Nadya, ia dipercepatkan kerana pada tarikh berkenaan majlis bertandang akan diadakan di sebelah pihak suaminya di Kelantan.

Difahamkan, majlis perkahwinan sebelah Nadya yang akan diadakan di kampung halamannya di Kuala Nerang, Kedah itu berlangsung sehari selepas majlis berendoi anak sulung mereka, Aleena Rose yang dilahirkan pada 1 Mac lalu.

Klik untuk gambar besar


<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>


Demikianlah Artikel TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI

Sekianlah artikel TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/tarikh-dipercepatkan-nadya-syahera.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TARIKH DIPERCEPATKAN - NADYA SYAHERA & SUAMI BERSANDING 1 MEI INI"

Catat Ulasan

Loading...