Loading...

Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK

Loading...
Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK
link : Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK

Baca juga


Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK

Ketua jurulatih pasukan Program Pembangunan Bola Sepak Negara (NFDP) bawah 15 tahun, Lim Teong Kim menegaskan pasukan Malaysia di bawah kendaliannya kini bukan lagi 'kucing kurap'.

PENGARAH Program Pembangunan Bola Sepak Negara (PPBN) Bawah 15 tahun (B-15), Lim Teong Kim menegaskan pasukan Malaysia di bawah kendaliannya kini bukan lagi 'kucing kurap'.

Teong Kim yang berpuas hati dengan prestasi anak buahnya meskipun tunduk kepada skuad Austria 2-0 dalam kempen 'Terneo Delle Nazioni' yang berlangsung di padang Kot-Schach, Austria.

Menurutnya, barisan pemain telah berjuang dengan semangat yang tinggi dan bermain dengan keazaman, namun terpaksa akur dengan keputusan yang memihak kepada pasukan tuan rumah yang dibimbing pembantu jurulatih skuad kebangsaan Austria, Manfred Zsak.

Sumber : Mstar 





Demikianlah Artikel Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK

Sekianlah artikel Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/pasukan-malaysia-bukan-lagi-kucing.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pasukan Malaysia Bukan Lagi Kucing Kurap - LTK"

Catat Ulasan

Loading...