Loading...

Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru

Loading...
Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru
link : Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru

Baca juga


Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru


Mckain bekas pemain import pertahanan Kelantan FA, Menerusi Twitter, Beliau semakin hilang sabar dan kecewa dengan KAFA apabila tahu Kelantan FA cuba mengikat pemain import baru dari gambia tapi KAFA enggan membayar gaji tunggakan bekas pemain dan jurulatih Kelantan FA.

"Untuk melihat Kelantan telah menandatangani jurulatih baru dan asing tanpa membayar kontrak tertunggak adalah salah. Lebih 7 bulan sekarang" - Mckain4

Jonathan (Jonny) Mckain mengatakan sudah lebih 7 bulan beliau menunggu KAFA menjelaskan gaji tertunggak dan pemain ini bermohon kepada KAFA supaya dapat selesaikan masalah ini dengan segera kerana beliau mempunyai keluarga dan mahu teruskan kehidupan ini seperti biasa.

"Bayar la hutang anda supaya kita semua boleh move on. Cukup cukup la. Kita semua mempunyai keluarga" - Mckain4

Sebagai Penyokong Kelantan, semoga KAFA tidak membuang masa selesaikan masalah gaji tertunggak jika KAFA sudah dapat duit dana dari FAM, Tolonglah.




Demikianlah Artikel Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru

Sekianlah artikel Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/mckain-hilang-sabar-selepas-tahu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mckain hilang sabar selepas tahu Kelantan mengikat pemain import baru"

Catat Ulasan

Loading...