Loading...

Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia

Loading...
Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia
link : Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia

Baca juga


Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia


JOHOR BAHRU 26 April - Pelajar tahfiz, Mohd Thaqif Amin Mohd Ghaddafi, 11, yang mana kedua belah kakinya dipotong akibat jangkitan kuman, meninggal dunia sebentar tadi, lapor Utusan Online.

Menurut Utusan Online, bapa pelajar berkenaan, Mohd Ghaddafi Mat Karim, 43, mengesahkan perkara itu dan memberitahu anaknya meninggal dunia pada pukul 2.05 petang tadi.

Sumber: Utusan Online, The Sta






Demikianlah Artikel Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia

Sekianlah artikel Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/mangsa-dera-pelajar-tahfiz-adik-mohd.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mangsa Dera Pelajar Tahfiz, Adik Mohd Thaqif Meninggal Dunia"

Catat Ulasan

Loading...