Loading...

FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7

Loading...
FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7 - Hallo sahabat MALAYSIA DALAM MAKLUMAT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel budaya, Artikel ekonomi, Artikel info baru, Artikel kesihatan, Artikel politik, Artikel sosial, Artikel sukan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7
link : FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7

Baca juga


FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7




Melalui Facebook rasmi FMMLP, Football Malaysia LLP (FMLLP) memohon maaf kerana tiadanya siaran langsung bagi perlawanan Separuh Akhir Pertama Piala FA di antara Pahang dan Negeri Sembilan yang dijadualkan malam ini di ntv7.

Ini kerana Persatuan Bolasepak Negeri Pahang (PBNP) tidak membenarkan siaran langsung ini dengan alasan kerja-kerja baikpulih dan ubahsuai bilik media sedang dijalankan.

FMLLP cuba memberikan yang terbaik kepada peminat bola sepak tempatan namun usaha serta rundingan bersama PBNP tidak menemui jalan penyelesaian.

Kepada peminat bolasepak Malaysia sekalian, kami pohon kemaafan.
Harap maklum.


Demikianlah Artikel FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7

Sekianlah artikel FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7 dengan alamat link https://malaysiadalammaklumat.blogspot.com/2017/04/fmllp-mohon-maaf-dan-dedahkan-sebab.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "FMLLP mohon maaf dan dedahkan sebab tiada live Pahang dan N9 malam ini di NTV7"

Catat Ulasan

Loading...